11 Şubat 2009 Çarşamba

Tarsus Toros Kolejinden Kardeşini Sen Seç Projesi


Milli Eğitim Müdürü Ethem Sarı, Türkiyede ilk kez uygulanan bu projenin diğer illere de örnek olacağına inandığını belirterek...


Manşet(Haber Merkezi)- Tarsus Özel Toros Koleji İlköğretim Okulu ''Kardeşini Sen Seç'' adı altında geliştirdiği projeyi ilk kez hayata geçirdi.

Milli Eğitim Müdürü Ethem Sarı, Türkiye'de ilk kez uygulanan bu projenin diğer illere de örnek olacağına inandığını belirterek, ''Öğrenciler arasında arkadaşlık ve dostluk ilişkilerini geliştirip, güçlendirmek amacıyla Toros Koleji Koleji İlköğretim okulunun hazırladığı bu proje diğer okullarımıza tüm Türkiye'ye örnek olacaktır. Bu projede emeği geçenleri kutluyorum'' dedi.

Toror Koleji Müdürü Nil Özveren Aşkın ise konuşmasında sezon başında Rehber öğretmenleri Gülsüm Ersöz'ün hazırladığı bu projeye çok inanıp, güvendik. Kendimize Ali Oksal İlköğretim Okulunu Kardeş seçtik ve bu kapsamda ilk etkinliğimizde Kardeş okul ve öğrencilerimizle biraraya geldik. Bu Proje kapsamında önümüzdeki günlerde çok sayıda etkinlik yapacağız'' diye konuştu.

Daha sonra Toros Koleji öğrencileri hazırladıkları giysi paketlerini kardeş okulun kardeş öğrencilerine teslim ederek, tanıştılar ve birbirlerine sevgi gösterisinde bulundular.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tarsus

tarsus
Tarsuslu ne arasa, Tarsusta ne varsa