17 Şubat 2009 Salı

SUYUMUZU KORUMALIYIZ

Geçtiğimiz yıllarda da sorun olarak karşımıza çıkan Berdan barajındaki su seviyesi bu yılda şehrimiz insanının ve çiftçisinin sorunu olmaya devam edeceği görülmektedir.

Bu mevsimde gürül gürül akan Tarsus Şelale’si hepimize güzel bir nostalji yaşatmakta ancak barajdaki su seviyesi de korkutmaktadır.

DSİ yetkilileri ile yapılan görüşmelerde su seviyesinin barajın normal çalışma grafiğini izlediği yolunda cevaplar almaktayız.

DSİ yetkililerinin açıklamalarının doğruluğundan şüphemiz yok. Fakat kuruluşundan bu yana 40 yıl gibi bir süre geçmiş olan barajın o yıllardaki meteorolojik veriler doğrultusunda yapılmış olan çalışma grafiğinin günümüz şartlarında güncellenmesi gerektiği inancındayız.

Dünyamızı derinden sarsan küresel ısınma, beraberinde getirdiği yağışların azalması, sıcaklıkların artması gibi olumsuzluklar nedeniyle daha değerli hale gelen suyun bir damlası dahi israf edilmemesi gerektiği açıktır.

Bu nedenle DSİ yetkililerinin meteorolojik değişmeler doğrultusunda Berdan Barajı çalışma grafiğini yeniden değerlendirip ve günün reel şartlarına getirerek suyu boşa akıtmayacakları inancındayız.

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 ABD Doları borçlanma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde başladı ve banka politikası nedeniyle eşyalarımı aldım ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Bu yüzden çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, sahtekarlıktan ilgimi çekti, ancak durumumdan ilgilendim ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi kredi verenlerle ilgili geçmiş tecrübelerimden gerçekten şüphelendi, o kadar az şey biliyor muydunuz? Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşım için çok yardımcı oldu ve bugün, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gurur sahibi olan bu kredi şirketi sayesinde bana geri gülümsediler. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

tarsus

tarsus
Tarsuslu ne arasa, Tarsusta ne varsa