16 Ekim 2009 Cuma

Tarsus Ticaret Borsasından 500 Öğrenciye Yardım

Tarsus Ticaret Borsasından 500 Öğrenciye Yardım




Bekir Kaya, öğrencilere giysi ve kırtasiye yardımı nedeniyle yaptığı konuşmada her yıl eğitime büyük destek verdiklerini ve vermeye devam edeceklerini belirterek, Yeni eğitim ve öğretim yılının başlaması nedeniyle Milli Eğitim Müdürlüğünün belir...


Tarsus Ticaret Borsası tarafından taşımalı eğitim gören 500 yoksul ve dar gelirli öğrenci tepeden tırnağa giydirilirken, kırtasiye yardımnı da yapıldı.

Ticaret Borsası Başkanı Bekir Kaya, öğrencilere giysi ve kırtasiye yardımı nedeniyle yaptığı konuşmada her yıl eğitime büyük destek verdiklerini ve vermeye devam edeceklerini belirterek, ''Yeni eğitim ve öğretim yılının başlaması nedeniyle Milli Eğitim Müdürlüğünün belirlediği taşımalı eğitim gören Aliefendioğlu, Alifakı, Pirömerli, Zekeriya Çayan, Yakup Çetin, Tekeliören, Beylice ve Taşobası köylerindeki 500 dar gelirli öğrenciye yardım yaptık. 30 bin lira değerindeki kaban, deri ayakkabı, okul çantası, okul kırtasiyeleri gibi giysi ve kırtasiyeleri öğrencilere teslim ettik'' dedi.

Kaya, Ticaret Borsası olarak her yıl 30 Üniversite öğrencisine okullarını bitirinceye kadar karşılıksız burs verdiklerini vurguladığı konuşmasında, ''Biz Ticaret Borsası olarak özellikle eğitim ve sağlığa önemli katkı vermeye devam ediyoruz. Her yıl ramazan ayında 1000 aileye yardım paketi dağıttık. Tarsus'taki fakülte binalarına en büyük maddi desteği biz verdik'' görüşlerine yer verdi.

Milli Eğitim Müdürü Ethem Sarı ise konuşmasında Ticaret Borsası'nın eğitime verdiği desteğe şükran duyduklarını belirterek, ''10 yıldır düzenli olarak eğitime büyük destek veren Ticaret Borsası'nın diğer kurum ve kuruluşlara örnek bir destek sergilediğinden büyük memnunluk duyuyoruz. Eğitime yapılan yatırım en doğru ve gerçekçi yatırımdır. Kendilerine teşekkür ediyoruz. Bizde Milli Eğitim Müdürlüğü olarak eğitim çıtamızın yükselmesi noktasında her türlü fedakârlığı gösteriyoruz'' şeklinde dugularını dile getirdi.

Giysi ve kırtasiye yardımı törenine Milli Eğitim Müdürü Ethem Sarı'nın yanı sıra, Ticaret Borsası Başkanı bekir Kaya, Meclis Başkanı Aytekin İnç ve Borsa Yönetim kurulu üyeleri ile yardım yapılan 8 ilköğretim okulunun müdürleri ve bazı öğrenciler katıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

tarsus

tarsus
Tarsuslu ne arasa, Tarsusta ne varsa